Monday 28 May 2012

Hari belia kat purajaya 2012

Okay hari belia selama 5hari , sepatutnya duduk kt putrajaya 5hari tp baim tu suruh balik so 3hari 2mlm je kt sana so sad. Shit!! huh, best ah jgk pergi sana, tp cm cb je kutip derma mcm pengemis setiap pagi,ptg,mlm. fuhh ingt kiteorg ni apa, grr tahan jelah. Kalau hari pertama buat boleh terima lg ni setiap hari, wtf! heh, Yg best kt sana ad "Tram" ahaha pusing-2 dahtu sewa fixie. k best, nk tengok gambar kiteorg? kjup :D
Hari pertama sampai :) Lepak dgn diorang.
                                 

Haha  xD
Omg my face .haha abaikan

Syafiq,aku,adda n ieyja.

Gambar ni smart. erkkk ohh

Ya'Allah, see my face huh hitam dah. Yelakan dgn pergi PD lepastu pergi Putrajaya perhh. haha k atas tu hari pertama yg ni hari ke-dua pulak. 
ilefyouu


Kawan :D

Mcm artis dok haha xD

O
Dlm gambar ni aku rasa aku comel lah hahahaha xD

Hari ketiga abg baim tu suruh kiteorg balik. Ape lg kiteorg pun balik ah dlm 15 org je yg stay sana. K ni gambar hari ke-tiga pulak
Hari ke-tiga ni je gambar :)


Okay dah balik apa semua dah sampai rumah kiteorg mengadu kt c.ema n c.anuar pasal derma apa bagai. lepastu dah bincang apa semua dah selesai hari isnin dpt elaun. gagaga lepastu hari ke-empat pergi lagi tp pergi dgn c.ema pulak. See picture ^_^


Possing yg belakang suruh snap sama-2 tknk pastu nk nyibok. hahar

Muka penat n tahan panass, huh

Kesian itew jln sorang-2 ;'/ xD

Itew sewa fixie, jgn jeles haha xD




Adik beradik buat muka selenga. haha lewls

Muka aku selenga hahar.

Ieyja ckp smart sbb aku  lipat seluar cmtu. hehe

Dahhh tu je gambar, enjoy yaa :D


No comments:

Post a Comment