Tuesday 20 November 2012

"55 TAHUN MERDEKA"

K tajuk di atas tu pasal kemerdekaan rakyat kita dah merdeka selepas dijajah oleh pihak british. Alhamdulillah Negara MALAYSIA aman damai :-) Aku sambut merdeka dekat dataran dan ada buat persembahan. Nk tengok gambar? See......... wait.....



 
Ada lagi banyak gambar :-)

Hehe, saya comel K perasan xD

Heh, nmpk saya gelap disitu ;(

Me candid, ignore bdk belakang tu. Umm masa ni org lain 
yg snap pic tu yg saya senyum je hikhik :-)

Sebelah saya tu org panggil Anis, saya buat muka errr -,-
syg dia :*

Masa ni time rehat, muka dh nmpk hitam :( Err

Saya sedang kibarkan jalur gemilang(bendera malaysia)
aumm penat ah jgk. tettt

Hahaha kelakar je.

Saya dgn Adda, dia baik dia mcm adik saya :*
ilebiuuuu

Merah,biru,kuning ;-)

Hehe, kami ad gigi yg putih xD :-)

Dia senyum nmpk gigi :-D saya senyum biasa :-) hehe

Ini saya masa first pergi, wuhuuu best ah jgk *_*

Um umm :-D

Anisssssss :* Saya yg comel hikhik xD*perasan santan....

Saya mmg comel #Ehh xD hehe sayang awokk :*
Manja-2 pulak aku dgn dia ^_^

Syg bdk ni jgkk. Hehe

Dlm dewan, ad buat raptai :-)

Saya kedudukan B 64 :D

Alahaii nyebok je org belakang tu. Muka saya sedih ><

"KAMI" saya syg adik-2 saya anis and adda :*

More, again. hehe

Adda,saya,anis n makcik belia :-)

Alang,anis,saya
Asl muka alang cemtu?! Nk je bg kaki xD bibir dia baru kene
lestik dgn getah ahaha pdn muka tu ah main lestik-2 lg.

Saya,adda,anis dan Imran. 
Herr IM nyibok je nk ambik gambar jgk T.T

Anis,adda dan saya. Kt atas apetah heh
saya comellllllll, eee pasan xD

Okayy itu sahaja gambar yg saya ada. Harap suka ye :-)
Thnkyou for look my picture. Come again to my blog -__-

No comments:

Post a Comment