Friday 13 April 2012

iMissYouu ;'(

Assalamualaikum, hmm wey sumpah aku rindu kau *J walaupun aku tk kenal kau depan depan tp aku tahu kau baik dari hati aku ;'( Kalau aku teringat dia mesti aku menangis. Mula-2 cmni time aku form2 lg dia suka aku tp aku tak tahu sejak tu kwn aku asmira ckp org yg bernama johan minat aku. Err huh! K asmira cerita lah kan. Masatu dia lepak boyan dgn adik dia lepastu bdk-2 johan pun dtg tanya aku kt asmira "kenal pyka tk rambut pnjg tu" asmira pun kata "kenal" "ohh nk number fon dia" Asmira pun mesej aku mintk izin bg ke tk aku pun kata tkyah bg. Dah tu dia paksa-2 blalalalala. Ni masa bulan 5 or 6 lah. Lepastu masa raya haji kot tk silap asmira jumpa dia masatu kt flat dpn dia tk perasan asmira then asmira jerit ah lepastu dia dtg kt asmira dia tanya aku "pyka mne" "kt rumah" "ohh dia tk keluar ke" "tk kot eh dia kirimsalam kt kau balik " "ohh kirimsalam kt dia bnyk-2 k ckp kt dia aku syg dia lebih dari apa pun" "ok" "nnti kau jd pengampit dia tau hihi makeup ap semua k"  "haha aku makeup dia jd lembu karang" hm blalalala~ Dah tu bla lepastu asmira cerita kt aku cmtu ah aku pun dgn sedih + terharunya. Asmira nmpk dia pakai baju melayu masatu asmira kata handsome sngt-2 .huh hmm mesej aku dgn asmira dah buang abg aku ah ni buang pokemon betul! Lepastu dia mintak gambar aku kt asmira satu aku pun Ok jelah , Sampai skrg aku tk dgr cerita apa-2 pasal joe, aku harap tuhan temukan lah aku dgn dia AMIN ;'( aku selalu berdoa cmtu hmm huh, boi salam :)

No comments:

Post a Comment